Intervju - Sanin Bašić NyCa o novom EP-u: Nadam se najboljem a očekujem najgore

Sanin Bašić (21), poznatiji kao NyCa, mladi je bosanskohercegvački MC. Pažnju javnosti privukao je 2019. godine učešćem u Red Bull Raplici, na kojoj je pobjedio te omogućio odlazak na regionalno takmičenje Red Bull Raplice. NyCa je poznat po svom specifičnom izražaju, simpatičnosti, ali i humoru, o čemu će nam kroz razgovor i otkriti. Šta je pripremio za naredni period, kao i šta će raditi u narednom periodu, otkrio nam je NyCa. 

Šta je za tebe rap?

Rap je za mene moj glavni alat za probijanje komfort zone. Mnogo puta mi je pomogao da radim nešto što se ne bih nikada usudio samostalno, i doista jedan dio mog identiteta koji neće nikada da nestane, čak i kad budem već u godinama.


Kada si shvatio da je hip hop odnosno rap dio tvog života i životnog puta?

Za muziku sam shvatio da je dio mog životnog puta jer sam uvijek bio artistička duša po pitanju muzike. A konkretno za rap je to bilo 2016. godine, kada sam prisustvovao Red Bull Raplici. Nekako bio oduševljen onime što sam vidio, te shvatio da se tu pronalazim i da želim i ja isprobati i vidjeti kako to ide.


Pobjednik si i bh. Red Bull Raplike 2019. godine, te si time ostvario učešće na Regionalnoj Raplici . Možeš li sa našim čitateljima podijeliti svoje iskustvo sa Red Bull Raplike?

Biti takmičar Red Bull Raplike je jedno savršeno iskustvo. Prije svega imaš čast i zadovoljstvo da upoznaš jako dobre ljude, zatim da nekako izađeš iz te anonimnosti bilo to na dobar ili loš način, i za kraj dobro dođe kao platforma da ti stvoriš nešto. Dosta sam benefita imao od Raplike, neke i dan danas imam, te doista iskustva su pozitivna, i jedva čekam narednu.




Koliko dugo se već baviš rapom i freestyleom?

Bavim se rapom i freestyle-om od 2016.godine, dakle 6 godina.


Odakle crpiš inspiraciju?

Inspiracija ima više. Prije svega moja svakodnevnica kao 21-godišnjak iz Sarajeva koji živi normalnim studentskim životom suretajući se sa jako zanimljivim situacijama. Zatim nekadašnji NyCa koji da je ostao danas takav ovaj intervju nikada ne bih dao jer ljudi ne bi znali ko sam ja, i za kraj moja porodica i prijatelji koji su mi dali punu podršku kada sam odlučio da krenem da izvodim rap te to je samo mali oblik zahvalnosti prema njima.


Šta te motiviše po pitanju muzičke karijere?

Najveća motivacija mi je činjenica da nekome uljepšam dan ili pokrenem neki domino efekat koji može da zbliži ljude. Mnogo osoba se sprijateljio uz pomoć moje muzike. Nedavno se i par oformio radi moje pjesme „Ples sa tobom“ tako da definitivno činjenica da se ljudi konektuju radi mojih nota i violinskog ključa je definitivno motivacija da radim ovo.


Na koje projekte si najponosniji?

Svaki projekat je poseban u mom srcu, ali ako već moram izdvojiti onda definitivno album „Nadrealista“. On je nekako najbolje predstavio moje stanje uma i moje dječije ideje pretvorio u realnost. U taj album sam uložio dosta svog vremena, nerijetko odbijao prijatelje za kafu ili sok, ali se isplatilo.



Koja lekcija ti je bila najvažnija i najkorisnija u poslu kojim se baviš (rap)?

Definitivno lekcija da ne treba odustati. Sjećam se da jednom nisam bio zadovoljan mojim napretkom i da sam htio odustati i pustiti da moji snovi tek tako odu. I samo par sekundi prije nego što li ću objaviti status da je to to, stigla mi je poruka od jedne jako drage osobe gdje sam se možda drugi put u životu od sreće rasplakao. Neću spominjati šta je napisano, ali gore spomenuti Domino efekat se ostvario, te lekcija koju sam naučio je definitivno da nije bitno koliko ljudi sluša, nego ko sluša.


Koji je najbolji, a koji je najlošiji savjet koji si dobio do sada?

Najbolji savjet je da samo gledam načine na koje ću napredovati. Najgori je onaj stereotip: „Uspjet ćeš ako te usreći“, to čak ne mogu nazvati ni savjetom. Ali svaki savjet je dobrodošao dokle god je konstruktivan.


Najavio si svoj EP, Pop bez Smoke-a, koji izlazi 18.01. Da li nam možeš nešto više reći kako je došlo do pokretanja ovog projekta?

Do EP-a je došlo tako što jedan od savjeta koje sam dobio jeste da budem malo više emotivan kroz to kao što sam u pravom životu. Nikada nisam bio sposoban da pišem tip pjesama koje ćete čuti na EP-u jer nekako smatrao sam da tu ne mogu da prenesem svoje istinske emocije jer ih nema ko osjetiti. Dosta sam čak razmišljao da uradim takvo nešto, te nakon slijeda nekih događaja odlučio sam da ću to uraditi i nekako probiti još jednu komfor zonu koja ovaj put i ima nekoga kome će biti posvećene moje emocije, te koja ima nešto što druge pjesme zapravo nemaju.





Šta Pop bez Smoke-a izdvaja od dosadašnjih stvari koje si uradio?

Kao što sam već rekao, velike emocije, mnogo više uložen trud i versatilnost koja se ističe u odnosu na prethodne pjesme.


Odakle inspiracija za ovaj EP?

Inspiracija je taj slijed događaja koji se desio i ljudi kojima je ovo posvećeno. Da li će se pronaći, to je pitanje, ali vjerujem da hoće.


Ko je sve sa tobom surađivao u kreiranju ovog EP-a?

Imao sam dva suradnika. Prva je moja jako dobra prijateljica Anja Vuković koja je na papir stavila moju zamisao kako želim da mi izgleda naslovnica albuma te ga napravila čak boljim nego što sam zamišljao. Što se tiče produkcije, od pravljenja instrumentala do samog mixa i mastera zaslužan je Benjamin Muharemagić - Shogun, koji je uistinu osoba koja će napraviti mnogo veći impact od mene. Jako mi je drago što ta osoba radi ono što voli i nadam se da će uskoro postati prepoznatljivi producent i MC širom Bosne i Hercegovine.


Po tvom mišljenju, kako prognoziraš uspjeh ovog EP-a?

Iskreno ne znam, jer može se desiti da publika bude oduševljena novim izdanjem mene, može se desiti da im se zgadim i da nisu navikli, ali u svakom slučaju nadam se najboljem a očekujem najgore.








Kako je publika do sada reagovala na tvoj rad?

Publika je reagovala na jedan od najkorektnijih načina. Šta su prepoznali da je super to su nagradili, gdje su vidjeli prostor za napredak nisu se stidili to da napišu, a ono što je bilo loše nisu toliko podržali. Imam jako blizak odnos sa publikom tako da sve mi mogu napisati znaju da ih neću pojesti, te podrška je sasvim korektna te se nadam da će se tako i nastaviti.


S kojim umjetnicima si do sada surađivao, a s kojima bi volio u budućnosti?

Nisam surađivao sa puno umjetnika, jedini sa kojim imam ozvaničenu suradnju je legenda BiH repa HZA Swoyteanuh sa pjesmom „Barovi Bronxa“. A volio bih da sarađujem sa Stoposto, sa Buč Kesidijem, sa nekim bendovima kao što je Sindrom Z, kao i svakim koji ima sličan ili isti cilj i koncept. Nadam da će 2022. godina biti godina za dosta saradnji, te ko god želi neka se javi dogovorit ćemo se nešto.


Pored rapa, u posljednje vrijeme, baviš se i Stand Up-om? Kako se pojavila ljubav prema Stand Up-u?

Stand Up volim da gledam. Najveći uzori su mi Fluffy i Dave Chapelle jer se nekako mogu pronaći u njihovom jako zanimljivom humoru. To je isto jedna od stvari koje sam htio da isprobam, ali generalno se ne smatram smiješnom osobom, a i nisam imao sada neke prilike da izvedem svoj stand up sa upitnom komedijom.






























Da li si zadovoljan dosadašnjim standup nastupima?

Da, imao sam dva nastupa, a na pomolu je i treći. Naravno treba dosta vremena i truda uložiti da to bude na vrhunskom nivou, ali sad zasad jako dobro prolazi, i nadam se da će i Stand Up komičar da bude moja nova titula pored već desetak titula koje imam.


Da li su rap i Stand Up povezani i kako?

Po meni jesu jer i rap i Stand Up mi služe kao ispušni ventil i kao sjajna prilika da ispričam situacije u kojima se nalazim i za koje mislim da bi publici mogle biti zanimljive.


Osim muzike i Stand Up-a, bez čega ne možeš zamisliti svoj dan?

Svoj dan ne mogu zamisliti bez zahvalnosti. Svaki dan uvijek imam biti nečemu zahvalan jer sam još tu, imam mogućnosti da radim muziku, jer se osjećam voljeno i jer želim da napredujem. Bitno je ciljati visoko, ali u isto vrijeme ostati na zemlji.


Pored EP-a, koji će ubrzo biti dostupan, šta od tebe možemo još očekivati u budućnosti?

Definitivno više Stand Up nastupa, još više muzike, nadam se uskoro i nekim uživo muzičkim nastupima. Ali kao što kažu, život je pun iznenađenja tako da vidjet ćemo šta će se desiti.


Primjedbe

Popularni postovi