Mini recenzija: Hladno Pivo - "Kišna nedjelja"

Decembar je već uveliko tu, i sve više i više razmišljam o praznicima koji nam stižu u susret. Razmišljajući o Božiću i Novoj godini, sjetila sam se koncerta Hladnog Piva u Mostaru. Svirali su za doček 2020. godine. Vladala je neka topla, praznična atmosfera. Oko mene formirane grupice pijanih ljudi uživali su u atmosferi i pjesmama Hladnog Piva. A i kako ne bi uživali kada Mile prenese tako dobru energiju, da naprosto niko ne može ostati ravnodušan. Zanesena tim flashbackom od prošle godine, odlučih da na Youtube-u potražim Hladno Pivo. I za čudo naiđoh na to da su prije 3 dana su objavili spot za pjesmu Kišna nedjelja.

Generalno ne volim nedjelju. Najdosadniji dan, dan kada mi se misli uvijek razilaze na dvije strane i dan kada se obavezno dvoumim da li trebam učiti i raditi produktivno ili samo čitav dan provesti uz filmove i serije.  Međutim, mislim da je ovo prva nedjelja koja je unijela neku radost u moj dan. Pjesma kao pjesma, jako je vesela i razdrazgana. U neku ruku bi se moglo reći i pomalo sentimentalna. Kad sam odlučila da upalim spot, nisam ni mogla pretpostaviti šta će se desiti. Ubrzo sam granula u smijeh, jer mi je bila više nego simpatična poruka koju su nam htjeli poslati članovi Hladnog Piva. Život u karantini. Sve ono što smo zajedno prošli i šta smo radili da bi smo "ubili" vrijeme čekajući da prođe karantin i da budemo opet aktivni kao prije. Jako slikovito i živahno je prikazano u spotu kako i čime se baviti, kako preživjeti "zatočeništvo". Ono što mi je najviše dopalo, a stvarno je jako puno toga što mi se sviđa u ovom spotu, jesu scene svirki i koncerata koji se prikazuju na kraju spota. Sve se uklopilo u jednu prelijepu cjelinu sadašnjice. Dok čekamo da se život vrati u normalu, dok čekamo da počnu koncerti i svirke, dok čekamo slobodu, moramo stvoriti neki naš mikrosvijet u kojem će sve biti ljepše i bezbolnije.

Primjedbe

Popularni postovi